Fixe 877 65 37 30 - Móvil: 633 93 12 83 info@forumcalafell.org

Inicio de Página del Dossier de Noticias

3-1-2023

ACTUALITAT

EL PERIÓDICO

ESCEPTICISME DELS CONSUMIDORS EL PRIMER DIA AMB L’IVA REBAIXAT

Àlex Goñi, president de PIMEComerç: “Els productes com la carn i el peix no poden estar al marge d’aquestes rebaixes antricisi, no es poden fer distincions a la cistella”.

LA VANGUARDIA

LA PATRONAL DEMANA A L’EXECUTIU AJUTS PER A LES PIMES AFECTADES PEL SOBRECOST ENERGÈTIC

La patronal PIMEC va demanar ahir al Govern central que implanti un pla d’ajuts per a les pimes de qualsevol sector i nivell de consum elèctric que s’hagin vist afectades per la pujada dels costos de l’electricitat i del gas.

CINCO DÍAS

EL FMI: 2023 SERÁ MÁS DIFÍCIL QUE 2022 Y UN TERCIO DE LOS PAÍSES ENTRARÁN EN RECESIÓN

Alemania e Italia registrarán caídas y Francia y España aguantarán. La inflación cerrará el nuevo año con una media del 6,5%.

EL ECONOMISTA

LA FALTA DE TITULADOS CON FP RESTARÁ 90.000 EMPLEOS HASTA 2030

La demanda de puestos sin cubrir será una tónica en los próximos años. El mercado laboral generará 2,1 millones de puestos para titulados con FP esta década.

CINCO DÍAS

LAS NUEVAS CUOTAS QUE DEBEN PAGAR LOS AUTÓNOMOS EN 2023: DE 234,5 A 510 EUROS AL MES

Con la llegada de 2023 ha entrado en vigor el nuevo sistema de cotizaciones de autónomos, que les obligará a hacer una estimación de cuáles serán sus ingresos reales a lo largo del año y elegir uno de los 15 nuevos tramos de rendimientos netos para encuadrarse.

CINCO DÍAS

EL TRABAJADOR YA NO ESTARÁ OBLIGADO A ENTREGAR A LA EMPRESA SU BAJA MÉDICA

El último Consejo de Ministros del año aprobó la pasada semana un real decreto que introdujo modificaciones en la gestión y control de los procesos por incapacidad temporal (IT) en los primeros 365 días de su duración.

EL NACIONAL

Les dones dediquen el 63% del seu temps de treball a feines no remunerades

Un estudi de PIMEC apunta les desigualtats del món laboral i la masculinització dels PERTE. L’estudi mostra evolucions positives pel que fa a l’entrada de les dones en el mercat laboral en els darrers 30 anys, en els quals s’ha passat d’un 34,3% de dones en edat laboral treballant per un 53,7% actual, encara deu punts per sota de la participació masculina.

EL PERIÓDICO

PIMEC abre una oficina en el Vallès Oriental para ayudar a las pymes de la comarca

PIMEC Vallès Oriental y la Diputació de Barcelona presentaron su nueva sede de la Oficina Acelera Pyme Rural en Cardedeu (Vallès Oriental). La oficina ayudará a las pequeñas y medianas empresas de los municipios de menos de 20.000 habitantes, como Parets, Montornés y Montmeló.

Les notícies i articles publicades en aquest recull de premsa no responen necessàriament al posicionament de l’entitat.

 

Open chat
1
Hola!
Podem ajudar-te?