Avís important pel pas del Tour de França per Calafell.

Diumenge 5 de juliol de 2026 hi haurà afectacions de mobilitat, estacionament i transport públic entre les 9 h i les 17 h.

Diumenge 5 de juliol de 2026 hi haurà afectacions de mobilitat, estacionament i transport públic entre les 9 h i les 17 h.

El Tour de França passarà per Calafell el diumenge 5 de juliol de 2026

Calafell formarà part del recorregut de la segona etapa del Tour de França 2026, que unirà Tarragona i Barcelona el diumenge 5 de juliol. Amb motiu del pas de la prova ciclista pel municipi, l’Ajuntament de Calafell ha preparat un dispositiu especial per garantir la seguretat i el bon desenvolupament de l’esdeveniment.

Entre les 9.00 h i les 17.00 h no es podrà creuar la C-31, carretera de Barcelona, ni la rambla Mossèn Jaume Tobella (C-246a). Per aquest motiu, es recomana planificar els desplaçaments amb antelació.

Els horaris clau previstos són els següents: a les 9.00 h, tall de la circulació afectada pel recorregut; a les 12.33 h, pas de la caravana publicitària; a les 14.34 h, pas de ciclistes per Calafell; a les 14.38 h, pas de ciclistes per Segur de Calafell; i a les 17.00 h, reobertura del trànsit.

Per moure’s aquell dia, es recomana utilitzar preferentment l’autopista C-32, sortida de Segur de Calafell. La sortida Calafell no permetrà accedir directament a la platja, ja que l’accés per aquest punt serà només per a veïns del nucli del poble.

També hi haurà afectacions al nucli de Calafell Poble, amb accés restringit a veïns i veïnes, així com prohibicions d’estacionament en diversos aparcaments i carrers del municipi. Es podrà accedir a la zona comercial Mas de la Mel.

El transport públic també modificarà el seu recorregut entre les 9 h i les 17 h, amb afectacions a les línies L1, L2 i L3. Es recomana consultar la informació detallada i seguir les indicacions del dispositiu especial.

Des del Fòrum Calafell compartim aquesta informació perquè comerços, empreses, veïns i visitants puguin organitzar-se amb temps davant les afectacions previstes pel pas del Tour de França pel municipi.

Més notícies sobre el Fòrum.

Nous models de contracte de treball del SEPE a partir del 5 d’octubre de 2026

Les empreses hauran de facilitar per escrit més informació sobre les condicions laborals i comunicar qualsevol modificació contractual amb més detall.

La ComerÇiada 2026 arriba a Calafell per fer bategar el comerç local del 5 al 12 d’octubre, 32 ciutats i pobles de Catalunya

Del 5 al 12 d’octubre, 32 ciutats i pobles de Catalunya se sumen a la Festa del Comerç Local. Calafell hi participarà amb activitats pròpies els dies 10, 11 i 12 d’octubre.

Recordatori: la Llei de Benestar Animal obliga a netejar els orins dels gossos

La normativa, vigent des de 2023, estableix que els propietaris han d’evitar que els animals embrutin façanes, portes i entrades d’establiments, i obliga a netejar la zona